Annons
Hem Forum

Vi har 88 besökare online
Annons
Välkommen, Gäst
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

"Resepenslar"
(1 visning) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: "Resepenslar"

"Resepenslar" 2 år, 3 månader sedan #2030

Jag har kollat runt på nätet och hittat de här korta penslarna: www.cheapjoes.com/art-supply/AJTB-SET_12...brush-travel-set.asp

De verkar behändiga och bra. Gillar att man kan ha olika typer av penslar som bred platt och rigger i kortformat. Problemet är att företaget tar 28 dollar för frakten.

Så penslarna blir dyra per styck om man räknar med frakten: ca 140 kr styck (det finns andra storlekar än i setet.)

Någon som har tips, som har testat dessa eller vet bra alternativ? Funkar det lika bra att såga av en vanlig pensel? Fast det är hu snyggt att de är gjorda korta.
  • peteel
  • Fresh Boarder

Sv:"Resepenslar" 2 år, 3 månader sedan #2031

Escoda, Optimo serie 1215 (Kolinsky sable travelbrush) - 4
Art nr: E212150400

Mårdpenslar, Kolinsky Sable. Akvarellpenslar i rese-etui. Hylsa i förnicklad mässing.

Denna resepensel finns på Zinkvit www.zinkvit.se i olika storlekar, sägs vara jättebra och du får veta fraktkostnaden innan du bestämmer dig. Annars tror jag jacksonart har endel set, kolla där!

Mvh Fogen
  • Fogen
  • Senior Boarder
  • null
null

Sv:"Resepenslar" 1 år, 11 månader sedan #2139

Har ett par av dessa. Hur bra som helst och hylsan förstör inte håren. När penseln är utsliten så är det bara att byta. Hylsan kan man ha hela livet.
  • Anders
  • Expert Boarder
  • null
  • Sida:
  • 1
Moderatorer: erik, Morticia
Dags att skapa sida: 0.31 sekunder

Translate

Nytt på akvarell.se

Ny sökfunktion
10 August 2011
Nu finns en ny funktion för att sökning i akvarell.se. Den gamla sökfunktionen gav resultat för...
More in:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/eriks/public_html/akvarellse/components/com_kunena/router.php on line 150
Nyheter

Rekommendera sidan

By PLAVEB

Annonser

Annons

Kurser och utställningar