Annons
Hem Forum

Vi har 85 besökare online
Annons
Välkommen, Gäst
Användarnamn Lösenord: Kom ihåg mig

Upprop för Daniel Smiths sortiment till Sverige
(1 visning) (1) Gäst
  • Sida:
  • 1

ÄMNE: Upprop för Daniel Smiths sortiment till Sverige

Upprop för Daniel Smiths sortiment till Sverige 1 år sedan #2287

Alla som vill kan skriva till Zinkvits internetbutik för att höra med dem om de kan ta in Daniel Smiths akvarelltuber till sitt sortiment.
Om tillräckligt många gör det kanske det blir något bra.
Jag målar med naturfolket, troll, tomtar, alver, älvor m.fl. De som vill måla med mig kommer fram så gott det går. Jag tycker om akvarelltekniken. Började måla på små, små sidor i en anteckningsbok med tempera, nu söker jag större och bättre papper, forfarande gärna tempera men oxå akvarellkritor

Sv: Upprop för Daniel Smiths sortiment till Sverige 1 år sedan #2300

Finns det någon här som skrivit till Zinkvit och som fått svar? jag har inte hört någonting alls
  • Fogen
  • Senior Boarder
  • null
null

Sv:Upprop för Daniel Smiths sortiment till Sverige 1 år sedan #2301

Jag har inte hört något heller:( Däremot skulle jag kunna snacka med personalen i artistbutiken eftersom de har sin fysiska butik i Kalmar. Ni som är intressade kan maila dem och jag kan fråga personalen om de kan göra någon undersökning om folk är intresserade av Daniel Smiths.
Jag målar med naturfolket, troll, tomtar, alver, älvor m.fl. De som vill måla med mig kommer fram så gott det går. Jag tycker om akvarelltekniken. Började måla på små, små sidor i en anteckningsbok med tempera, nu söker jag större och bättre papper, forfarande gärna tempera men oxå akvarellkritor

Sv:Upprop för Daniel Smiths sortiment till Sverige 11 månader, 3 veckor sedan #2303

Hej
Konstnärsbutiken Wester i Jönköping säljer DS färger. Han är den enda som gör det i Sverige. Han är också den enda i världen som säljer dessa färger i 1/1 koppar. Jag har inte hittat detta hos någon annan. Fråga efter Göran han är duktig på färger.
Mvh
Anders
  • Anders
  • Expert Boarder
  • null
  • Sida:
  • 1
Moderatorer: erik, Morticia
Dags att skapa sida: 0.35 sekunder

Translate

Nytt på akvarell.se

Ny sökfunktion
10 August 2011
Nu finns en ny funktion för att sökning i akvarell.se. Den gamla sökfunktionen gav resultat för...
More in:
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/eriks/public_html/akvarellse/components/com_kunena/router.php on line 150
Nyheter

Rekommendera sidan

By PLAVEB

Annonser

Annons

Kurser och utställningar